Vilkår & betingelser - extra - Loyalitetsprogram for autoværksteder
1. Beskrivelse af parterne
1.2 Ved køb af Bosch-produkter, der er omfattet af programmet, kan deltageren optjene point, som kan byttes til produkter (herefter benævnt "produkter"), som Bosch tilbyder som en del af programmet. Bosch bestemmer, hvilke af sine samarbejdspartnere og produkter der inkluderes i Extra. Deltagerne vil blive informeret via e-mail, hver gang en samarbejdspartner tilslutter sig Extra eller forlader det.
1.3 Bosch har givet virksomheden Metz a/s, Skelstedet 9, dk-2950 Vedbæk, dansk virksomhedsregistreringsnummer (cvr) nr. 27171508 (herefter benævnt "Metz"), mandat til at varetage eXtras funktioner, herunder læsning af modtagne transaktioner, opdatering af Extra og besvarelse af kundespørgsmål. Metz kan bruge underleverandører til at levere disse tjenester uden at informere programdeltagerne særskilt om dette.
2. Deltageren
2.2 Eventuelle ændringer vedrørende Deltageren, skal opdateres af autoværksstedets ejer uden ophold via www.extra-bonus.dk. Bosch er ikke ansvarlig for manglende levering af produkter, som skyldes unøjagtige oplysninger om Deltageren.
2.3 Deltageren skal oplyse om sin deltagelse i extra over for den endelige køber af et Bosch-produkt, der er omfattet af extra. Deltageren har ansvaret for, at der alene ydes objektiv og saglig vejledning, således at den endelige køber får den rette kundemæssige betjening og vejledning.
3. Etablering af Deltagerens Konto
3.2 Alle tildelte point er Deltagerens personlige point, og kan ikke overdrages til andre.
3.3 Hver Deltager kan alene registreres med én konto. En Deltager, der driver flere virksomheder, kan registrere alle virksomheder og samle point på én konto. Deltageren skal ansøge herom ved at henvende sig til extra-servicecenteret.
4. Password
5. Tildeling og Administrering af Point
5.2 Deltageren kan til enhver tid se sin pointstatus via sin online-konto. Eventuelle uoverensstemmelser vedrørende nøjagtigheden eller fuldstændigheden af pointstatus skal reklameres (på en bevislig og forståelig måde, der er tilfredsstillende for Bosch) senest ved udgangen af den måned, hvor pointene er blevet registreret, enten via online-kontaktformularen eller via e-mail til extra-bonus@metz.dk. Deltageren fraskriver sig retten til at reklamere, hvis dette ikke er sket i ovennævnte form og på ovennævnte måde.
5.3 Deltageren kan optjene ekstra point i forbindelse med særlige kampagner. De nøjagtige vilkår og betingelser for hver kampagne er angivet i kampagnematerialet og på Extra.
5.4 Deltagerens point udløber to år efter udgangen af det kalenderår, hvor de er blevet krediteret deltagerens konto. For eksempel vil point, der er krediteret deltagerens konto den 1. april 2015, være gyldige indtil den 31. december 2017.
6.Indløsning af point
6.2 Optjente point kan kontantindløses til 50 % af den værdi et Produkt er angivet til på www.extra-bonus.dk, Indløste point til Produkter ombyttes ikke til andre Produkter eller point.
6.3 Produkterne tildeles alene Deltageren, men Deltageren kan efterfølgende vælge at overdrage Produkterne til andre.
6.4 Deltageren er selv ansvarlig for eventuel beskatning af modtagne Produkter.
7. Levering
7.2 Produkter leveres kun til det land, hvor autoværkstedet er registreret.
8. Reklamation
8.2 Deltageren skal på forlangende returnere Produktet, og hvis producenten erkender, at der er en mangel, kan producenten vælge at reparere eller ombytte til et nyt produkt.
8.3 Bosch indestår ikke for garantier afgivet af tredjemand, og Bosch er ikke ansvarlig i forhold til reklamationer over Produkter. Alle henvendelser vedrørende garanti og reklamation kan derfor ikke rettes mod Bosch, men alene Metz og producenten.
9. Ændring af vilkår, Ophør og diskvalifikation
9.2 Bosch kan til enhver tid og uden grund ophøre med at tilbyde extra samt opsige en Deltager for dennes deltagelse i extra.
9.3 Opsigelse fra Deltageren skal ske skriftligt til extra-bonus@metz.dk.
9.4 Brug af point skal ved opsigelse eller ved ophør af extra ske senest 14 dage efter opsigelse eller ophør. Dog vil Deltagerens point bortfalde, hvis der er tale om forfalskning af stregkoder, manglende information efterspurgt af Bosch eller returnering af et Bosch-produkt til leverandøren, efter at Deltageren har skåret stregkoden af (medmindre der er tale om reklamation).